Adakah Perancang Pembunuhan Datuk Susilawati Datuk Patma Akan Terlepas Dari Tali Gantung? Apakah Bezanya Razak Baginda Yg Dibebaskan Dari Hukuman Tali Gantung?

Ramai Rakyat Malaysia Yang Mengikuti Perkembangan Pembunuhan Datuk Susilawati Dan Mengharap Mahkamah Menjatuhkan Hukuman Gantung Sampai Mati Kepada Pembunuh Tersebut Saya Juga Berharap Begitu. Saya Ingin Mengajak Pembaca Atau Rakyat Berfikir Dan Menganalisa Kes Pembunuhan Kejam Ini Dengan Kes Pembunuhan Altantunya Yg Dikaitkan Datuk Seri Najib Dan Rosmah Mansur Dan Juga Razak Baginda: Para Pembaca Yang Dihormati.. Kes Pembunuhan Datuk Susilawati Ada Persamaan Cara Mahkamah Menyelesaikan Pembunuhan Kejam Super Model Mendiang Altantunya Di Mana Mahkamah Menjatuhkan Hukuman Mati Kepada Dua Anggota Polis Yang Menjadi Kambing Hitam Ketika Itu. Mahkamah Telah Melepaskan Razak Baginda Waktu Itu Dia Dituduh Mengarahkan 2 Anggota Polis Membunuh Mendiang Altantunya Atas Arahan Individu Yang Terlibat. Razak Baginda Dilepaskan Akhirnya Namun Beliau Telah Melanjutkan Pelajaran Beliau Ke Luar Negara. Dalam Kes Ini Saya Melihat Razak Baginda Adalah Suspek Utama Dalam Kes Pembunuhan Mendiang Altantunya Namun Beliau DiBebaskan. Adakah Perkara Yang Sama Akan Terjadi Kepada Datuk Patma Beliau Juga Akan Dibebaskan? Walaupun Bertahun Lamanya Kes Ini Akan Dibicarakan. Datuk Patma Adalah Suspek Perancangan Pembunuhan Datuk Susilawati Manakala Pembunuh Tersebut Adalah Pekerja Beliau Bukan Suspek. Kepada Pembaca Semua Bahawa Undang Undang Di Mahkamah Adalah Lain Dan Mahukan Bukti Kukuh Untuk Menjatuhkan Hukuman Gantung Kepada Pembunuh Tersebut Dimana Laporan Polis Yang Dibuat Kepada Suspek Tidak Boleh Diguna Pakai Di Dalam Kamar Mahkamah Apatah Lagi Malaysia Mempunyai Undang Undang Kemanusiaan *Human Right* Untuk Menyiksa Tahanan Tidak Di Dibenarkan Lagi. Jika Berlaku Suspek Boleh Mendakwa Pegawai Polis Tersebut. Banyak Barang2 Bukti Pembunuhan Tersebut Telah DiJumpai: Tapi Dimanakah Buktinya Seperti Cap Jari Suspek Hanyalah Ada Cap Jari Anggota Polis Apabila Beliau Memegang Bukti Bukti Tersebut Tanpa Sarung Tangan. Disini Peguam Suspek Akan Berhujah Untuk Menyelamatkan Anak Guamnya Datuk Patma Perancang Pembunuhan Tersebut; Memang Benar Polis Akan Menggunakan Semua Akta Untuk Mendakwa Datuk Patma Adakah Ia Berkesan Sedangkan Razak Baginda Perancang Pembunuhan Altantunya Juga Dilepaskan?? Ini Adalah Persamaan Pembunuhan Terancang Kes Profil Tinggi Di Malaysia;

Saya Mengharapkan Datuk Patma Tidak Terlepas Dari Hukuman Setimpal Kepada Beliau Jika Bersalah! Dan Mungkin Perkara Yg Sama Akan Berlaku Seperti Razak Baginda Suatu Hari Nanti. Jika Berlaku Seperti Apa Yang Saya Nyatakan Rakyat Harus Memikirkan Sendiri Ketelusannya.

About Fly Angel's

Politician
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment